Ми робимо
інформацію доступною
Journal_publications

У 2016 році Комісія розглянула 2146 звернень громадян і відповіла на 705 телефонних запитів


2017-02-16 16:46:54

НКЦПФР (Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку) підтримує системну комунікацію з громадянами, оперативно надає ґрунтовні й кваліфіковані відповіді на їх звернення, та реагує в межах своєї компетенції.

У 2016 році Комісія розглянула загалом 2146 письмових звернень, які надійшли від фізичних осіб по різним каналах комунікацій.

 

Динаміка надходження до НКЦПФР письмових звернень

Період

2013

2014

2015

2016

Кількість звернень від фізичних осіб

3425

1128

933

2146

 

Протягом минулого року в Комісії традиційно працювала «гаряча» телефонна лінія для звернень громадян. З метою отримання консультації по телефону «гарячої» лінії звернулося 535 осіб.

 

Динаміка надходження звернень на «гарячу» телефонну лінію НКЦПФР

Період

2013

2014

2015

2016

Кількість звернень

702

633

488

535

 

Окрім того, у 2016 році НКЦПФР продовжила взаємодію з ДУ «Урядовий контактний центр» та здійснила розгляд 170 звернень, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію».

 

Динаміка надходження звернень до НКЦПФР від ДУ «Урядовий контактний центр»

Період

2013

2014

2015

2016

Кількість звернень на урядову «гарячу» лінію

276

157

164

170

 

Найбільше звернень громадян стосувалось діяльності учасників фондового ринку, порушення їх прав та інтересів (84%), вагома частка питань стосувалась роз‘яснень нормативно-правових актів НКЦПФР.

Джерело: веб-сайт НКЦПФР

Важлива інформація

На сайті знаходиться програмне забезпечення для формування інформації відповідно до вимог Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів.