Ми робимо
інформацію доступною
Оновлений сервіс формування звітності SMIDA XML Reports

На сайті Smida реалізовано оновлену версію Кабінету інформаційних послуг


04.07.2022 08:45

На сайті Smida реалізовано оновлену версію Кабінету інформаційних послуг. Відтак функціонал Кабінету був значно розширений, а користувачі отримали низку нових можливостей, зокрема:

1) можливість реєстрації в Кабінеті фізичних осіб за допомогою будь-якого кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Так, маючи КЕП без коду ЄДРПОУ в сертифікаті користувач може зареєструватись як фізособа. Маючи КЕП з кодом ЄДРПОУ в сертифікаті можна реєструватись як фізична особа, а також зареєструвати юридичну особу, якщо це КЕП керівника або підписанта згідно даних ЄДР. КЕП керівника або підписанта за замовчуванням дає право долучати у Кабінет довірених осіб та надавати їм відповідні права.

2) можливість авторизуватись у Кабінеті як фізична особа.

Віднині користувачі мають змогу розміщувати повідомлення в Кабінеті фізичних осіб від свого імені. Якщо користувач пов'язаний з підприємством або декількома - вони будуть вказані.

3) можливість представникам компаній з управління активами чи адміністраторам недержавних пенсійних фондів самостійно укладати та припиняти дію договору з Агентством на подання звітності від імені фонду.

Відтепер зв’язки з фондами відображаються в профілі КУА/Адміністратора. Керівник або довірена особа, наділена відповідними правами, може редагувати зв’язки КУА/Адміністратора з фондами. Система перевіряє наявність активних зв’язків (договорів) для цього Фонду (не більше одного кожного типу: з КУА та з Адміністратором).

За потреби користувач кабінету КУА чи Адміністратора може самостійно припинити зв’язок з Фондом, припинивши дію угоди.

4) можливість встановлення терміну дії прав довіреної особи.

Користувач, наділений відповідними правами, може редагувати зв’язки компанії з фізособами. Довірена особа попередньо самостійно реєструється в системі. В Кабінеті передбачена можливість встановлення терміну дії доступу до Кабінету довіреної особи, а також налаштування переліку відповідних прав (наприклад, відповідно до повноважень або довіреності).

5) можливість розмежування прав доступу довірених осіб до інформації та різних типів звітів, що подаються регулятору.

Для довірених осіб передбачено такі групи прав: - Редагувати профіль компанії; - Переглядати пов'язаних суб'єктів; - Редагувати зв'язки з суб'єктами; - Подавати звіти; - Переглядати звіти.

Групи прав «Подавати звіти» та «Переглядати звіти» також містять підгрупи у відповідності з типами звітності (за видами професійної діяльності та видами інформації).

6) можливість масового підписання звітів при поданні.

Якщо раніше користувач підписував шляхом накладання КЕП + печатки на кожен окремий файл звіту, то зараз реалізовано функціонал накладання підпису КЕП + печатки на весь масив завантажених файлів. Файли проходять попередню валідацію: за типами файлів, правами користувачів, зв’язками з фондами, оплаченими послугами. Все це зменшує навантаження на систему та кількість невдалих спроб подання звіту.

7) можливість швидкого редагування профілю Компанії.

Віднині Компанії, що реєструються керівниками/підписантами, не потребують активації профілю Адміністратором вручну. Редагування профілю (ідентифікаційного бланку) користувачами та управління зв’язками з Фондами і довіреними особами покладено на користувачів з відповідними правами і не потребує підтвердження Адміністратором та звернення до ІТ відділу Агентства.

8) оптимізовано інтерфейси оновленого Кабінету.

Зокрема вся інформація про Компанію тепер розміщується на одній сторінці, з використанням розширюваних елементів для деталізації. Стали можливими: деталізація історії подання звітності за статусами; розробка загального інтерфейсу перегляду і управління послугами; додавання значних валідацій (перевірки даних) для унеможливлення помилок. Також оновлено дизайн додатку для більш компактного та оптимального відображення даних. Інтерфейс адаптовано для мобільних пристроїв.

9) можливість оприлюднювати повідомлення по ст.47, 64 Закону України «Про акціонерні товариства». Раніше ця інформація оприлюднювалась на сайті Stockmarket.

В залежності від потреб користувач має змогу подати повідомлення від підприємства або від свого імені. Для цього в процесі авторизації потрібно обрати кабінет підприємства або кабінет фізичної особи.

При відправці повідомлення від імені підприємства користувачу потрібно додати два КЕП (підпис та печатку). Якщо користувач публікує повідомлення в кабінеті фізичної особи – то потрібен лише його особистий КЕП.

«Команда розробників АРІФРУ реалізувала на сайті Smida оновлену, розширену версію Кабінета інформаційних послуг. Користувачі отримали низку нових можливостей, зокрема – реєстрації в Кабінеті за допомогою будь-якого кваліфікованого електронного підпису, можливість масового підписання звітів при поданні, а також оприлюднення через Кабінет повідомлень про придбання значного пакета акцій акціонерного товариства, та багато інших корисних можливостей», - зазначила т.в.о. директора ДУ АРІФРУ Тетяна Куник.

Нагадуємо, у зв’язку з оновленням версії Кабінету інформаційних послуг внесено зміни до Договору публічної оферти про надання інформаційних послуг, Порядку надання інформаційних послуг, а також тарифів Агентства, за якими надаватимуться послуги з 01 липня 2022 року.

-----

Ознайомитися з оновленою Інструкцією користувача можна за посиланням


Теги: | АРІФРУ | Кабінет | інформаційні послуги | звіт | Smida | НКЦПФР |

Важлива інформація

На сайті знаходиться програмне забезпечення для формування інформації відповідно до вимог Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів.