Продажі нових легкових автомобілів за перший тиждень карантину в Україні (16-22 березня) у середньому виросли на 74% у порівнянні з "докарантинним" тижнем (9-15 березня).
Про цеповідомив гендиректор інформаційно-аналітичної групи Auto-ConsultingОлег Омельницький, передає Інтерфакс-Україна.
"Минулий карантинний тиждень у багатьох операторів приніс зростання кількості продажів нових автомобілів на 74% у порівнянні з докарантинним тижнем. Тут зіграли свою роль коливання гривні, маркетингові акції у операторів, загальний ажіотаж і чутки про майбутній дефіцит автомобілів", - написав Омельницький у Фейсбук.
За його даними, на цій хвилі низка операторів фіксували зростання продажів на 30-90-121%.
"Але до кінця тижня зростання видихалося. Стали закриватись автосалони і переходити на продаж (вірніше консультації) в онлайн. Результати не змусять себе чекати", - вважає експерт.
Загалом, за його даними, за 21 день березня продажі нових легкових авто зросли на 36% до лютого поточного року, легких комерційних - на 17%.
Як повідомлялося, за підсумками січня-лютого поточного року авторинок показав приріст до аналогічного періоду 2019 року на 26%.
Джерело: Інтерфакс-Україна
Теги: | коронавірус | карантин | економіка | авто |
На сайті знаходиться програмне забезпечення для формування інформації відповідно до вимог Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів.