Ми робимо
інформацію доступною
Оновлений сервіс формування звітності SMIDA XML Reports

Порядок надання інформаційних послуг

ПОРЯДОК

оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку та подання звітності та/або адміністративних даних Державною установою «Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України» до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку

I. Загальні положення

1. Цей порядок розроблений відповідно до Законів України "Про цінні папери та фондовий ринок", "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги", Положення про подання адміністративних даних та інформації у вигляді електронних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 13.05.11 № 492, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.06.11 за № 789/19527 (зі змінами), Порядку подання інформації особами, які провадять діяльність з подання звітності та/або адміністративних даних до Комісії, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 29.11.2018№839, та визначає порядок оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку та подання звітності та/або адміністративних даних до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі – Комісія), якого має дотримуватись Державна установа «Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України» (далі – Агентство) як особа, авторизована Комісією  для провадження діяльності з надання інформаційних послуг на фондовому ринку, а саме – оприлюднення інформації від імені учасників фондового ринку та подання звітності та/або адміністративних даних до Комісії.

2. В цьому порядку терміни використовуються у такому значенні:

регульована інформація на фондовому ринку (далі - регульована інформація) - регулярна та особлива інформація про емітента, інсайдерська інформація, інформація про власників голосуючих акцій понад порогові значення пакетів акцій, інша інформація, яка підлягає розміщенню через Агентство як особу, яка провадить діяльність з оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку, відповідно до чинного законодавства України;

регламентовані дані– інформація в електронній формі, що містить звітність та/або адміністративні дані учасників фондового ринку (суб’єктів подання), яку отримує Агентство як особа, яка провадить діяльність з подання звітності та/або адміністративних даних до Комісії, в процесі обміну інформацією в електронній формі між програмно-технічними комплексами суб’єктів подання (далі – ПТК суб’єкта подання) з одного боку, та комплексом програмно-технічних засобів Комісії (далі – ПТК Комісії);

ПТК Агентства(або інформаційна система Агентства)– програмно-технічний комплекс Агентства, що використовується під час провадження діяльності з надання інформаційних послуг на фондовому ринку та повною мірою відповідає функціональному призначенню з урахуванням виду діяльності з надання інформаційних послуг на фондовому ринку;

Кабінет інформаційних послуг (далі - Особистий кабінет)- веб-застосунок в інформаційній системі Агентства на сайті https://smida.gov.ua/, призначений  для виконання наступних функцій:

- забезпечує зв’язок між ПТК суб’єкта подання та ПТК Агентства в процесі надання Агентством інформаційних послуг на фондовому ринку;

- забезпечує електронний документообіг (СЕД) між суб’єктом подання, Агентством та Комісією в процесі надання Агентством інформаційних послуг на фондовому ринку;

- зберігає загальні відомості про учасника фондового ринку;

- містить історію подання регульованої інформації для оприлюднення та/або історію подання звітності та/або адміністративних даних до Комісії, зокрема оригінальні електронні документи вхідних та вихідних даних (включаючи застосовані до них кваліфіковані електронні підписи або печатки);

Загальнодоступна інформаційна база даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів  (далі – ЗБД) – інформаційний ресурс на базі веб-сайту https://stockmarket.gov.ua/, у якому Агентство оприлюднює регульовану інформацію від імені учасників фондового ринку,здійснюючи діяльність з надання інформаційних послуг на фондовому ринку;

КЕП учасника фондового ринку (КЕП суб’єкта подання) – кваліфікований електронний підпис фізичної особи – у разі, коли учасником фондового ринку є фізична особа;  кваліфікований електронний підпис або кваліфікована електронна печаткаособи, яка має право вчиняти дії від імені учасника фондового ринку - юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, чи його довіреної особи, зазначеної у переліку довірених осіб під час реєстрації в інформаційній системі Агентства на сайті https://smida.gov.ua/;

КЕП Агентства- кваліфікована електронна печатка Агентства;

протокол про отримання – електронний документ формату HTML, який створюється Агентством та містить відомості про факт отримання Агентством вхідних даних від суб’єкта подання, склад таких даних та час їх отримання;

протокол перевірки – електронний документформату HTML, який створюється Агентством та містить інформацію про результати автоматичної перевірки програмними засобами Агентства одержаних вхідних даних від суб’єкта подання;

квитанція Комісії – повідомлення в електронній формі, яке містить дані про факт і час одержання Комісією електронних  документів, що містять регламентовані дані суб’єкта подання;

протокол контролю Комісії – електронний документ, що містить інформацію про результати автоматичної перевірки програмними засобами Комісії одержаних у вигляді електронних документів регламентованих даних суб’єкта подання, а також про факт прийняття (неприйняття) регламентованих даних Комісією за результатами такої перевірки;

система електронного документообігу (далі - СЕД) - сукупність програмно-технічних засобів та організаційно-технічних заходів у складі ПТК Агентства із забезпечення обміну електронними документами між Агентством, з одного боку, та суб’єктами подання і Комісією, з іншого;

Інструкція користувача інформаційних  послуг – розроблений Агентством покроковий документ, що описує процедуру реєстрації учасника фондового ринку в інформаційній системі Агентства на сайті https://smida.gov.ua/та використання Особистого кабінету у процесі отримання інформаційних послуг, який знаходиться у відкритому доступі з метою інформування суб’єктів подання.

      Інші терміни використовуються у значеннях, наведених у Законах України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", Положенні про подання адміністративних даних та інформації у вигляді електронних документів до Комісії та Порядку подання інформації особами, які провадять діяльність з подання звітності та/або адміністративних даних до Комісії.

3. Функціонування ПТКАгентства передбачаєефективнімеханізми (внутрішні правила, апаратні й програмні засоби), що забезпечують безперервну діяльністьПТК  Агентства у процесі надання інформаційних послуг на фондовому ринку.

4. Агентство запроваджує та підтримує процедури для забезпечення точного оприлюдненнятаподання інформації, яка ґрунтується на отриманих даних, із забезпеченням достовірності, не допускаючи можливості внесення в інформацію під час її оброблення ПТК Агентства жодних помилок, викривлень або втрат суттєвої інформації.

5. Агентство забезпечує дотримання вимог щодо захисту інформації, що обробляється в процесі надання інформаційних послуг на фондовому ринку, зокрема запобігання несанкціонованому розголошенню конфіденційної та іншої інформації з обмеженим доступом, забезпечення безпеки та цілісності даних учасників фондового ринку.

6. У разі переривань надання послуг, а також у випадках збоїв зв’язку, наслідком яких можуть бути переривання в наданні послуг, Агентство забезпечує якнайшвидше інформування Комісії про факт зазначеної події, оприлюднення на офіційному веб-сайті Агентства https://smida.gov.ua/, а також на сайті Загальнодоступної інформаційної бази даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів https://stockmarket.gov.ua/, інформації про факт події тадо кінця наступного робочого дня від дати події – надання Комісії та оприлюднення детальної інформації про обставини, причини й наслідки події.

7. Надання Агентством інформаційних послуг на фондовому ринку з оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку та подання  звітності та/або адміністративних данихдо Комісії відбувається у випадках, передбачених Законами України та чинними нормативно-правовими актами Комісії.

8. Оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку та подання  звітності та/або адміністративних даних до Комісії здійснюється Агентством у порядку, передбаченому положеннями цього Порядку та чинними нормативно-правовими актами Комісії, якщо чинними Законами України не передбачено іншого порядку оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку та подання  звітності та/або адміністративних даних до Комісії.

9. Перелік регульованої інформації учасників фондового ринку, що оприлюднюється, а також звітності  та/або адміністративних даних, що подається до Комісії, вимоги до їх формату, структури та складу відповідних електронних документів, визначаються нормативно-правовими актами Комісії.

10. Надання Агентством інформаційних послуг на фондовому ринку з оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку та подання звітності та/або адміністративних данихдо Комісії відбувається безперервно протягом оплаченого періоду за умови реєстрації учасника фондового ринку в інформаційній системі Агентства на сайті https://smida.gov.ua/ та активації Агентством Особистого кабінету для отримання інформаційних послуг.

11. Реєстрація учасника фондового ринку в інформаційній системі Агентства на сайті https://smida.gov.ua/з метою отримання інформаційних послуг відбувається у декілька етапів, відповідно до Інструкції користувача інформаційних послуг, та передбачає внесення всіх даних ідентифікаційного бланку учасника фондового ринку та погодження з умовами публічної оферти щодо умов надання відповідних інформаційних послуг, а також політикою конфіденційності, підтверджених чинним кваліфікованим електронним підписом фізичної особи – у разі, коли учасником фондового ринку є фізична особа, або чинним кваліфікованим електронним підписом особи, яка має право вчиняти дії від імені учасника фондового ринку - юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та кваліфікованою електронною печаткою учасника фондового ринку.

12. Під час реєстрації в інформаційній системі Агентства на сайті https://smida.gov.ua/ учасник фондового ринку, у разі необхідності, зазначає довірених осіб, які отримують право виконувати від його імені дії щодо оприлюднення регульованої інформації та/або подання звітності та/або адміністративних данихдо Комісії.

13. Активація Особистого кабінету зареєстрованого учасника фондового ринку відбувається на підставі отриманих Агентством відомостей щодо оплати відповідних інформаційних послуг.

14. Для отримання інформаційних послуг учасник фондового ринку використовує Особистий кабінет.

15. Вхід учасника фондового ринку до Особистого кабінету, будь-які зміни відомостей ідентифікаційного бланку або переліку довірених  осіб відбуваються із застосуванням чинного КЕП учасника фондового ринку.

II. Порядок оприлюднення Агентством регульованої інформації від імені учасників фондового ринку

1. Учасник фондового ринку (далі також – суб’єкт подання) направляє до Агентства регульовану інформацію для оприлюднення після його реєстрації та авторизації в інформаційній системі Агентства на сайті https://smida.gov.ua/,використовуючи Особистий кабінет.

2. Регульована інформація для оприлюднення має надаватися у формі електронних документів визначених форматів (txt, xml, pdf) із застосуванням КЕП учасника фондового ринку (підпису+печатки) та мати реєстраційні реквізити суб’єкта подання (дата реєстрації та реєстраційний номер).

3. Дата та час (з точністю до секунд) отримання Агентством регульованої інформації вважається момент надходження її на сервер Агентства.

4. Агентство якнайшвидше після отримання відповідних електронних документів регульованої інформації направляє в Особистий кабінет, а також на електронну пошту суб’єкта подання, протокол про отримання із зазначенням наступних реквізитів:

1) реєстраційні реквізити протоколу про отримання (номер, дата та час направлення протоколу);

2) реєстраційні реквізити електронних документів регульованої інформації у Агентства;

3) ідентифікаційний код суб’єкта подання;

4) реєстраційні реквізити електронних документів регульованої інформації у суб’єкта подання;

5) час отримання даних Агентством (з точністю до секунди);

6) перелік отриманих елементів (файлів), включаючи перелік створених в зовнішні файли кваліфікованих електронних підписів та печаток, із супроводженням кожної складової наступними реквізитами:

- найменування елементу (ім'я файлу);

- інформація про отриманий розмір елементу;

-інформація, що дозволяє надійно перевірити цілісність (неушкодженість) отриманого елементу даних – контрольна сума, що розраховується за алгоритмом CRC32;

7) КЕП Агентства, що засвідчує протокол про отримання, та кваліфікована електронна позначка часу;

 

5. Агентство невідкладно після реєстрації та збереження отриманої від суб’єкта подання регульованої інформації здійснює її автоматичну перевірку засобами СЕД (далі – автоматична перевірка), яка включає:

1) перевірку дотримання встановленого Агентством формату електронних даних (txt, xml, pdf);

2) перевірку наявності КЕП суб’єкта подання (підпису+печатки), якими мають засвідчуватись електронні документи;

3) перевірку наявних КЕП суб’єкта подання (підпису+печатки), якими засвідчені отримані електронні документи (перевірку цілісності електронних даних, чинності сертифікатів ключів, кваліфікованих електронних позначок часу);

4) автентифікацію особи суб’єкта подання регульованої інформації на відповідність особі, визначеної за результатами електронної ідентифікації та автентифікації з використанням наявних електронних підписів (електронних печаток) до електронного документа;

5) перевірку повноважень осіб, які засвідчили електронний документ кваліфікованими електронними підписами та (або) печатками, на підписання відповідних електронних документів;

6) перевірку отриманої інформації на відповідність формату, складу, структурі відповідно до нормативних (нормативно-технічних) вимог Комісії;

6. За умови успішної автоматичної перевірки, Агентство якнайшвидше направляє протокол перевірки в Особистий кабінет, а також на електронну пошту суб’єкта подання, із зазначенням наступних реквізитів:

1) реєстраційні реквізити протоколу перевірки (номер, дата та час направлення протоколу);

2) реєстраційні реквізити електронних документів регульованої інформації у Агентства;

3) ідентифікаційний код суб’єкта подання;

4) реєстраційні реквізити електронних документів регульованої інформації у суб’єкта подання;

5) час завершення автоматичної перевірки даних Агентством (з точністю до секунди);

6) інформація про результати автоматичної перевірки регульованої інформації;

7) КЕП Агентства, що засвідчує протокол перевірки, та кваліфікована електронна позначка часу;

7. У разі успішної перевірки електронних документів регульованої інформації Агентство забезпечує її оприлюднення в ЗБДна сайті https://stockmarket.gov.ua/. Датою та часом (з точністю до секунд) оприлюднення Агентством регульованої інформації вважається момент, коли інформація з’явилася у відкритому доступі у мережі Інтернет. Суб'єкт подання має впевнитися в оприлюдненні регульованої інформації, використовуючи Особистий кабінет.

8. За результатами оприлюднення Агентством регульованої інформації суб’єкт подання отримує від Агентства довідку про оприлюднення інформації у вигляді електронного документа (формату HTML), засвідченого КЕП Агентства, із застосуванням кваліфікованої електронної довірчої послуги формування позначки часу (щодо створення цієї Довідки), із зазначенням наступних  реквізитів:

  • реєстраційні реквізити довідки (номер, дата та час направлення довідки);
  • присвоєний Агентством унікальний реєстраційний номер (ідентифікатор), а також дата та час (з точністю до секунд) отримання електронних документів;
  • ідентифікаційний код суб’єкта подання;
  • присвоєний суб’єктом подання вихідний реєстраційний номер та дата реєстрації електронних документів;
  • ідентифікаційний код Агентства;
  • дата та час (з точністю до секунд) оприлюднення Агентством регульованої інформації.

9. У разі встановлення Агентством невідповідності регульованої інформаціїсуб’єкта подання встановленим Комісією вимогам або у разі встановлення Агентством інших причин, що не надають можливості оприлюднити отриману регульовану інформацію, суб’єкт подання отримує від Агентства Довідку про неможливість оприлюднення інформації у вигляді електронного документа (формату HTML), засвідченого КЕП Агентства, із застосуванням кваліфікованої електронної довірчої послуги формування позначки часу (щодо створення цієї Довідки), із зазначенням наступних  реквізитів:

  • реєстраційні реквізити довідки (номер, дата та час направлення довідки);
  • присвоєний Агентством унікальний реєстраційний номер (ідентифікатор), а також дата та час (з точністю до секунд) отримання електронних документів;
  • ідентифікаційний код суб’єкта подання;
  • присвоєний суб’єктом подання вихідний реєстраційний номер та дата реєстрації електронних документів;
  • ідентифікаційний код Агентства;
  • відомості про встановлену Агентством невідповідність регульованої інформації суб’єкта подання встановленим Комісією вимогам або у разі встановлення Агентством інших причин, що не надають можливості оприлюднити отриману регульовану інформацію.

10. Оригінальні електронні документи регульованої інформації, протоколи про отримання, перевірки та Довідки про оприлюднення/про неможливість оприлюднення інформації зберігаються в Особистому кабінеті у формі,що дозволяє відтворити їх у будь-який час у первісному вигляді   (включаючи застосовані до них КЕП), а також для сприйняття людиною у візуальній формі, пристосованій для відтворення інформації на папері.

11. ПТК Агентства забезпечує реєстрацію отриманих електронних документів від суб’єктів подання, протоколів про отримання, перевірки,  а такожДовідок про оприлюднення/про неможливість оприлюднення інформації з присвоєнням унікального реєстраційного номеру (ідентифікатору), а також дати та часу (з точністю до секунд) отриманих від суб’єкта подання вхідних даних. 

Присвоєння ідентифікатору відбувається із застосуванням наскрізної послідовної нумерації та становить дату та номер реєстрації електронного документу Агентством.

Реєстрація отриманих Агентством електронних документів здійснюється в тій самій послідовності, в якій такі дані були отримані/направлені.

Агентство забезпечує унікальність реєстраційних реквізитів, що присвоюються електронним документам.

 12. Формат, структура та склад  протоколу про отримання, протоколу перевірки  та Довідки про оприлюднення/неможливість оприлюднення, є сталими, що передбачає:

1) незмінність на річній основі (крім випадків, коли необхідність внесення змін є негайною та спричинена зовнішніми незалежними від Агентства чинниками);

2) поінформованість широкого загалу учасників фондового ринку про заплановані зміни щонайменше за півроку до таких змін (крім випадків, коли необхідність внесення змін є негайною та спричинена зовнішніми незалежними від Агентства чинниками – в такому разі інформація про зміни поширюється Агентством якомога раніше шляхом інформування через Особистий кабінет, а також на електронну пошту суб’єкта подання).

Шаблони протоколів про отримання, протоколів перевірки та Довідки про оприлюднення/неможливість оприлюднення, затверджені в Інструкції користувача інформаційних послуг разом з описом алгоритму надання відповідних інформаційних послуг на фондовому ринку.

13. Отримана від суб’єкта подання регульована інформація оприлюднюється Агентством у ЗБД на сайті https://stockmarket.gov.ua/ щонайменше у таких формах:

1) у формі отриманого від суб’єкта подання оригінального електронного документа, що містить регульовану інформацію, придатній для необмеженого перегляду, завантаження та копіювання (включаючи застосовані до електронного документа КЕП).

2) у візуальній формі,  придатній для приймання змісту регульованої інформації людиною, у складі інформаційного наповнення веб-сайтуЗБД https://stockmarket.gov.ua/;

3) у візуальній формі, придатній для сприймання змісту регульованої інформації людиною, пристосованій для відтворення зазначеної інформації на папері, для необмеженого завантаження та копіювання інформації.

 14. Агентство забезпечує оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку одночасно у всіх зазначених формах.

15. До оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку у формах її оприлюднення або поширення, зазначених у частині 11 Розділу ІІ цього Порядку, оприлюднення Агентством регульованої інформації від імені учасників фондового  ринку в інших формах не допускається.

16. Разом з оприлюдненням регульованої інформації Агентство оприлюднює та надає для необмеженого завантаження Довідку про оприлюднення інформації разом із застосованою до неї КЕП Агентства.

ІІІ. Порядок подання звітності та/або адміністративних даних до Комісії

1. Функції Агентства щодо забезпечення обміну інформацією

1.1. Агентство виступає посередником та забезпечує обмін інформацією в електронній формі між ПТК суб'єкта подання, з одного боку, та ПТК Комісії, що забезпечує отримання, перевірку та обробку електронних документів, отриманих від суб’єктів подання, з іншого боку, відповідно до вимог нормативно-правових актів Комісії, що визначають порядок подання адміністративних даних та інформації у вигляді електронних документів до Комісії.

1.2. В процесі обміну електронних даних між ПТК суб'єкта подання та ПТК Комісії Агентство виконує наступні функції:

1) отримання регламентованих даних від суб'єктів подання;

2) перевірка регламентованих даних, отриманих від суб'єктів подання;

3) передавання до Комісії отриманих від суб'єктів подання регламентованих даних;

4) передавання суб'єктам подання інформації про результати обробки отриманих від них регламентованих даних;

5) зберігання отриманих від суб'єктів подання регламентованих даних та інформації про результати їх обробки;

6) забезпечення конфіденційності інформації, що передається або зберігається (для інформації з обмеженим доступом).

1.3. Обмін інформацією забезпечується Агентством у складі СЕД та складається з наступних етапів:

1) етап отримання регламентованих даних із збереженням таких даних та  підтвердженням суб’єкту подання факту їх отримання;

2) етап автоматичної перевірки отриманих регламентованих даних із наданням суб’єкту подання інформації про результат такої перевірки;

3) етап передачі перевірених регламентованих даних суб’єкта подання до Комісії (в залежності від результатів автоматичної перевірки);

4) етап опрацювання результатів обробки регламентованих даних Комісією, що передбачає очікування результатів такої обробки від Комісії (квитанція Комісії, протокол контролю Комісії), із збереженням таких результатів, їх врахуванням та подальшою передачею відповідному суб’єкту подання.

1.4. Отримані електронні документи суб’єкта подання, протоколи про отримання, протоколи перевірки, а також квитанції та протоколи контролю Комісії, зберігаються в Особистому кабінеті у формі,що дозволяє відтворити їх у будь-який час у первісному вигляді (включаючи застосовані до них КЕП), а також для сприйняття людиною у візуальній формі, пристосованій для відтворення інформації на папері.

1.5. ПТК Агентства забезпечує реєстрацію отриманих електронних документів суб’єкта подання, протоколів про отримання, протоколів перевірки, а також протоколів контролю Комісії, з присвоєнням їм унікальних реєстраційних номерів (ідентифікаторів), а також дати та часу (з точністю до секунд) отриманих вхідних або переданих вихідних даних.

1.6. Присвоєння Агентством ідентифікатору відбувається із застосуванням наскрізної послідовної нумерації та становить дату та номер реєстрації відповідних електронних документів.

1.7. Реєстрація отриманих Агентством електронних документів здійснюється в тій самій послідовності, в якій такі дані були отримані/направлені.

1.8. Формат, структура та склад протоколу про отримання та протоколу перевірки, є сталими, що передбачає:

  • незмінність на річній основі (крім випадків, коли необхідність внесення змін є негайною та спричинена зовнішніми незалежними від Агентства чинниками);
  • поінформованість широкого загалу учасників фондового ринку про заплановані зміни щонайменше за півроку до таких змін (крім випадків, коли необхідність внесення змін є негайною та спричинена зовнішніми незалежними від Агентства чинниками – в такому разі інформація про зміни поширюється Агентством якомога раніше шляхом інформування через Особистий кабінет, а також на електронну пошту суб’єкта подання).

Шаблони протоколів про отримання та протоколів перевірки затверджені в Інструкції користувача інформаційних послуг разом з описом алгоритму надання відповідних інформаційних  послуг.

2. Отримання Агентством регламентованих даних від суб’єктів подання

2.1. Суб’єкт подання направляє до Агентства регламентовані дані для подання до Комісії після його реєстрації та авторизації в інформаційній системі Агентства на сайті https://smida.gov.ua/, використовуючи Особистий кабінет.

2.2.Регламентовані дані для подання до Комісії мають надаватися у формі електронних документів визначених форматів (txt, xml, pdf) із застосуванням КЕП суб’єкта подання (підпис+печатка), відповідно до нормативно-правових актів Комісії, та мати вихідні реєстраційні реквізити суб’єкта подання.

2.3. Дата та час (з точністю до секунд) отримання Агентством регламентованих даних вважається момент надходження їх на сервер Агентства.

2.4. Агентство якнайшвидше після отримання відповідних регламентованих даних направляє в Особистий кабінет, а також на електронну пошту суб’єкта подання, протокол про отримання відповідних даних із зазначенням наступних реквізитів:

1) реєстраційні реквізити протоколу про отримання (номер, дата та час направлення протоколу); 

2) реєстраційні реквізити електронних документів регламентованих даних у Агентства;

3) ідентифікаційний код суб’єкта подання;

4) реєстраційні реквізити електронних документів регламентованих даних у суб’єкта подання;

5) час отримання даних Агентством (з точністю до секунди);

6) перелік отриманих елементів (файлів), включаючи перелік створених в зовнішні файли кваліфікованих електронних підписів та печаток, із супроводженням кожної складової наступними реквізитами:

- найменування елементу (ім'я файлу);

- інформація про отриманий розмір елементу;

-інформація, що дозволяє надійно перевірити цілісність (неушкодженість) отриманого елементу даних – контрольна сума, що розраховується за алгоритмом CRC32;

7) КЕП Агентства, що засвідчує протокол про отримання, та кваліфікована електронна позначка часу;

2.5.Отримання та збереження Агентством регламентованих даних, формування та надання суб'єктам подання відповідних протоколів про отримання здійснюються незалежно від результатів подальшої автоматичної перевірки таких регламентованих даних.

3. Перевірка Агентством регламентованих даних

3.1. Агентство невідкладно після реєстрації та збереження отриманих від суб’єкта подання регламентованих даних здійснює їх автоматичну перевірку засобами СЕД (далі – автоматична перевірка), яка включає:

1) перевірку дотримання встановленого Агентством формату електронних даних (txt, xml, pdf);

2) перевірку наявності КЕП суб’єкта подання (підпису+печатки), якими мають засвідчуватись електронні документи;

3) перевірку наявних КЕП суб’єкта подання (підпису+печатки), якими засвідчені отримані електронні документи (перевірку цілісності електронних даних, чинності сертифікатів ключів, кваліфікованих електронних позначок часу);

4) автентифікацію особи суб’єкта подання електронного документа на відповідність особі, визначеної за результатами електронної ідентифікації та автентифікації з використанням наявних електронних підписів (електронних печаток) до електронного документа;

5) перевірку повноважень осіб, які засвідчили електронний документ кваліфікованими електронними підписами та (або) печатками, на підписання відповідних електронних документів;

6) перевірку отриманої інформації на відповідність формату, складу, структурі відповідно до нормативних (нормативно-технічних) вимог Комісії;

перевірку отриманої інформації на повноту, відповідність та достовірність відповідно до Методики Агентства щодо перевірки регламентованих даних, яка ґрунтується на нормативних (нормативно-технічних) вимогах Комісії

3.2. Агентство якнайшвидше за результатами перевірки відповідних регламентованих даних направляє протокол перевірки в Особистий кабінет, а також на електронну пошту суб’єкта подання, із зазначенням наступних реквізитів:

1) реєстраційні реквізити протоколу перевірки (номер, дата та час направлення протоколу); 

2) вхідні реєстраційні реквізити електронних документів регламентованих даних у Агентства;

3) ідентифікаційний код суб’єкта подання;

4) вихідні реєстраційні реквізити електронних документів регламентованих даних у суб’єкта подання;

5) час завершення автоматичної перевірки даних Агентством (з точністю до секунди);

6) інформація про результати автоматичної перевірки регламентованих даних із зазначенням інформації про факт подання/неподання даних до Комісії, а також відомості щодо причин припинення подання цих даних (щодо умов, недотримання яких було встановлено за результатами автоматичної перевірки);

7) КЕП Агентства, що засвідчує протокол перевірки, та кваліфікована електронна позначка часу;

3.3. За умови успішної перевірки регламентованих даних Агентство якнайшвидше забезпечує передачу їх до Комісії.

3.4. У випадку невдалої перевірки регламентованих даних передача Агентством  таких даних до Комісії виключається.

4. Передача Агентством регламентованих даних до Комісії

4.1. У разі успішної перевірки Агентство невідкладно передає до Комісії регламентовані дані з урахуванням послідовності їх отримання, а також з урахуванням того, що працездатність ПТК Комісії поза межами робочого часу не забезпечується.

4.2. Послідовність передачі регламентованих даних передбачає неможливість передачі до Комісії даних, що отримані раніше від інших, пізніше за них.

4.3. У разі неможливості з технічних, регламентних або інших причин передати за результатами успішної перевірки регламентовані дані до Комісії,  Агентство забезпечує передачу таких даних у найкоротший можливий термін після відновлення умов для такого передавання.

4.4. Агентство передає до Комісії регламентовані дані суб'єкта подання у складі пакету електронних даних (далі – пакет регламентованих даних), який формується, реєструється та підлягає збереженню в Особистому кабінеті з унікальними реєстраційними реквізитами (дата та номер реєстрації пакету, далі – реєстраційні реквізити пакету) із фіксацією часу формування пакету.

4.5. Пакет регламентованих даних, що передається Агентством до Комісії, містить такі складові:

1) реєстраційні реквізити пакету;

2) вхідні реєстраційні реквізити;

3) ідентифікаційний код суб’єкта подання;

4) реєстраційні реквізити у суб’єкта подання;

5) час отримання даних Агентством (з точністю до секунди);

6) час формування Агентством пакету регламентованих даних (з точністю до секунди);

7) дані, отримані від суб'єкта подання, включаючи кваліфіковані електронні підписи та печатки, створені у зовнішній файл;

8) кваліфікована електронна печатка Агентства, що засвідчує цілісність пакету регламентованих даних та їх відповідність отриманим від суб'єкта подання регламентованим даним, та кваліфікована електронна позначка часу.

4.6. Формат, структура та склад пакетів регламентованих даних встановлюються регламентом взаємодії з ПТК Комісії.

5. Опрацювання Агентством  результатів обробки регламентованих даних Комісією

5.1. Агентство забезпечує моніторинг результатів обробки Комісією (формування Комісією відповідних квитанцій Комісії, протоколу контролю Комісії) кожного переданого до Комісії пакету регламентованих даних – відповідно до регламенту взаємодії з ПТК Комісії.

5.2. У разі отримання квитанції Комісії Агентство забезпечує щодо неї:

1) збереження інформації квитанції Комісії в Особистому кабінеті у сполученні з відповідними регламентованими даними суб’єкта подання та з фіксацією часу надходження квитанції Комісії;

2) можливість суб’єкта подання отримувати квитанцію Комісії як негайно, так і в будь-який зручний для суб'єкта подання час у майбутньому.

5.3. У разі отримання протоколу контролю Комісії Агентство забезпечує щодо нього:

1) реєстрацію з унікальними реєстраційними реквізитами (дата та номер реєстрації, далі – реєстраційні реквізити протоколу контролю) та збереження в Особистому кабінеті у сполученні із відповідними регламентованими даними та з фіксацією часу його надходження;

2) якнайшвидше (від моменту отримання) направлення протоколу контролю Комісії суб'єкту подання відповідних регламентованих даних із можливістю отримувати його як негайно, так і в будь-який зручний для суб'єкта подання час у майбутньому;

3) фіксацію в Особистому кабінеті часу направлення протоколу контролю Комісії відповідному суб'єкту подання;

4) розгляд інформації, викладеної в протоколі контролю Комісії щодо факту прийняття або неприйняття відповідних регламентованих даних Комісією, із збереженням відповідного статусу в Особистому кабінеті (статус «Прийнято» або «Не прийнято» щодо кожного окремого пакету регламентованих даних) та, у випадку неприйняття регламентованих даних Комісією, опрацювання та врахування обставин неприйняття, забезпечивши повторну передачу коректних регламентованих даних до Комісії або коректне налаштування засобів автоматичної перевірки.

 

Директор Державної установи
 

«Агентство з розвитку інфраструктури

фондового ринку України»                                                  І. Р. Доброван

Важлива інформація

На сайті знаходиться програмне забезпечення для формування інформації відповідно до вимог Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів.